گنج نامه مقصود
گنج نامه مقصود

گنج نامه مقصود

فعلا کار تعطیل !

چند روز است از خواب که بیدار می شوم و یاد کار کردن می افتم انگار که دنیا رو روی سرم خراب کردن؛ با  این که حدودا یک ماه بیشتر نیست که از کارم گذشته ، و در این مدت کلی چیز یاد گرفتم ولی حس میکنم  کارم به جایی رسیده که دیگه خیلی به یه مهندس الکترونیک ربطی نداره و یه برنامه نویس لازم داره ، هفته پیش  گفته بودم که من فقط دو روز میتونم بیام شرکت و اونام قبول کرده بودند ! خلاصه این که امروز همش می گفتم که کاش اصلا قبول نکرده بودند، درسته که دوست دارم کار کنم و دستم تو جیب خودم باشه ولی واقعا با کار کردن روی تز و شروع کلاسام جور در نمیومد ، از اون طرفم این روزا همش به خودم میگم کاری نکنم با معدلم که بعدا اگر از نرفتن پشیمون شدم و خواستم اپلای کنم ، دیگه نتونم ، همه هم که دارن بهم میگن برو ، یعنی برای رفتن خیلی پشنوانه هام بیشتره تا موندن، و خیلی بیشتر کمکم می کنند چه از نظر مالی چه فکری

خلاصه رفتم و به مهندس گفتم که حالا چه کار کنیم ، من کلاسام شروع شده ، خودش پیشنهاد داد به جای این که نصفه نیمه و با این وضع برم سر کار،  این مدت بچسبم به تزم ، البته باید در حد همون زمانی که قرار بود برای سر کار رفتن از خودم بیگاری بکشم الان  در راه تز از خودم کار بکشم ! و خلاصه این که گفت حتی ما رو هم در جریان کار خودت قرار بده و اگه قطعه ای چیزی که تو ایران نیست خواستی بگو تا ما کمکت کنیم و تزت زودتر جمع و جور شه .

فکر کنم این طوری برا خودم هم بهتر باشه ، البته اگه یادم بمونه که قراره تزم رو فوری جمع و جور کنم و دیگه حالا که کار نمی کنم ، زیادی به خودم استراحت ندم ! در شرایط حاضر این راه منطقی تر به نظر میاد ، به خصوص این که وقتی برگردم میتونم بگم من رو بذارین روی یه پروژه دیگه ! من دیگه اینو دوست ندارم J

خدایا خودت کار ما رو درست کردی ، ادامه راهمم خودت بهم نشون بده، خیلی خوشحالم که تابستون رفتم سر کار، تنها نگرانیم یه کم از نظر مالیه ، با توجه به این که خواهرم دانشگاه آزاد قبول شده ، ولی میدونم که خودت همه چی رو جفت و جور کردی، 5 سال تهرانم و آب توی دل من تکون نخورده ، میدونم که از این به بعدم خودت همه چی رو درست میکنی ، خدایا فقط کمکم کن که را ه درست رو انتخاب کنم ، این روزا پر از شک و دودلیم L...

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد