گنج نامه مقصود
گنج نامه مقصود

گنج نامه مقصود

اخلاق!

دیروز حاج آقا سر کلاس باز هم مثل همیشه کلی متلب به ما یاد دادند و یک جمله کلیدی گفتند که باید این جا برای خودم بنویسم که هیچ وقت یادم نره!

پرروبازی آدم رو خوار می کنه !

هیچ وقت دوست نداشتم که آدم پر رویی باشم ، اما یه جاهایی که حقم رو نمیدن حس می کنم به جای وارد شدن از راهش پر رو بازی در میارم ، به  جای صبر و حوصله راه حل طلبکارانه رو پیش میگیرم و یادم میره که پر رو بازی جواب نمی ده !

و این که تنها راه دفاع ، حمله نیست!!!!!!!!!!!


یه نکته مهم دیگه هم این که گفتند چیزهایی که به ذهنتون می رسه رو 7-8 بار ویرایش کنید. جوری حرفی رو نزنیم که به دیگری یا حتی به خودمون  توهین بشه. البته فکر کنم یادگیری این متلب یک ساعتی طول کشید و چقد حاج آقا تلاش کردند که ما این نکته رو یاد بگیریم. 

هر چند به ظاهر سادست اما در عمل واقعا مشکله ! من هنوز تو حرف زدن با استاد پروژه ام دچار مشکلم ، هنوز نفهمیدم چه طوری باهش حرف بزنم که این قدر به من توهین نکنه ! من هم کاری نکنم که به اون بر بخوره!

نظرات 1 + ارسال نظر
fariba شنبه 7 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:35 ب.ظ http://zane-shirazi.blogfa.com

عذرخواهی میکنم متلب یا مطلب؟

همون مطلب درسته
من سوتی دادم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد